Ubytovanie v ibis Ca Granda***
- ibis Ca Granda***
- Hotel je vzdialený iba 5 minút chôdze od stanice metra Ca' Granda a 10 minút chôdze od nemocnice Ospedale Niguarda Ca' Granda. Ponúka vám reštauráciu, kde ochutnáte jedlá talianskej a medzinárodnej kuchyne, ako aj bezplatné parkovanie na mieste.
- K vybaveniu klimatizovaných izieb patrí bezplatné Wi-Fi pripojenie na internet a satelitná TV s plochou obrazovkou. V súkromnej kúpeľni je k dispozícii sušič vlasov a bezplatné toaletné potreby.
- V hoteli Ibis Ca’Granda si denne od 4:00 do 12:00 môžete dopriať raňajky formou bufetu. Občerstvenie a teplé nápoje sú k dispozícii 24 hodín denne.
- Univerzita Milan Bicocca je vzdialená 2 km. Hotel Ca’Granda Milan sa nachádza 20 minút cesty autom z milánskeho letiska Linate a len 6 km z diaľnice A51. Výstavisko Expo 2015 je vzdialené 10 km a odveziete sa k nemu metrom.
- Bicocca - Zara je skvelou voľbou pre hostí, ktorí sa zaujímajú o: monumenty, katedrála a architektúra.
- Dieťa platí plnú sumu pobytu.
- Adresa hotela: Viale Suzzani 13/15, Bicocca - Zara, 20162 Miláno, Taliansko
- check in je možný od 14:00 hod.
- check out je možný do 10:00 hod.
- Zobrazenie hotela na mape TU
- (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
- Viac ponúk v Taliansku
Víza a zdravotné formality
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Taliansko TU.
Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.
CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu
CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zakáznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade. Zmena mena po zakúpení dokladov nie je možná
Cestovné poistenie
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
- poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Cesta do hotela
- Z letiska sa najľahšie do hotela dostanete pravidelnou mestskou hromadnou dopravou.
- Plán cesty z letiska Malpensa do hotela nájdete TU.
- Plán cesty z letiska Bergamo do hotela nájdete TU.
V prípade, ak máte záujem o privátny transfer priamo do hotela, kontaktujte náš Zákaznícky servis na t.č. 02 321 66 321 alebo e-mailom na pobyty@pelikan.sk. Cena transferu sa odvíja od kategórie požadovaného vozidla. Cena transferu je na vyžiadanie.
Dôležité informácie
Taliansko od 01.06.2022 zrušilo všetky vstupné obmedzenia pre turistov. Od cestujúcich už nevyžadujú potvrdenia o zdravotnom stave v súvislosti s ochorením Covid-19.
Ruší sa povinnosť vyplnenia vstupného PLF formuláru.
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Taliansko TU.
- Tento zájazd nemusí byt vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.
- CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu
- CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)
- V prípade záujmu o dokúpenie batožiny, kontaktujte prosím vopred náš Zákaznícky servis na tel.č.: +421 2 3216 6321. Dokúpenie batožiny bez servisného poplatku je možné iba pred úhradou objednávky pobytu. Dokúpenie batožiny po úhrade objednávky bude spoplatnené servisným poplatkom. Aktuálne ceny za rezerváciu batožiny do podpalubia nájdete aj na oficiálnej stránke leteckej spoločnosti.
- V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
- UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade. Zmena mena po zakúpení dokladov nie je možná!